16 January 2009

Award

CookingBookmark Award


dapet award ini dari uni hones benernya udah lama siii sekitar desember getu tapi karena dasar oneng udah daftar tapi lom dimuat nieh di blog hehehehe binun sih....uni makasiii yah udah dikasih award, maap baru dimuat bukan ketimbun orderan tapi ketimbun kerjaan jadi PRT dirumah selama libur hehehehe.





nyalin dari blog uni nieh :

Hanya ada 3 misi dan 3 langkah sahaja yang anda perlu buat.

Misi CookingBookmark.com :

1.Mewujudkan laman khas komuniti Food-Blogger dengan meletakkan sebanyak mungkin link blogger yang terlibat dengan makanan.

2.Membantu mengembangkan home-based bussiness yang berkaitan makanan.

3.Mengeratkan ikatan Food-Blogger negara-negara yang memahami dwibahasa - Malaysia, Indonesia, Brunei dan Singapore terutamanya.

Untuk TAG ini, anda perlu :

1. Register di laman http://www.cookingbookmark.com/. Masukkan link anda di direktori mengikut kesesuaian blog anda.Anda boleh masukkan link blog anda lebih dari satu kategori sekiranya mahu link anda lebih popular.

2. Masukkan 2 link kesukaan anda di kategori lain. Contohnya link url yang berkaitan dengan makanan untuk dikongsi bersama.

3. TAG sekurang-kurangnya 3 orang rekan blogger anda untuk meneruskan misi ini.

nah untuk meneruskan misi ini sebetulnya berat juga mau milih satu persatu tapiii misi tetep harus terus berjalan jadi aku teruskan award ini utk Neny, Raras, Shinta little Kitchen, Caese, Mamagabymichelle..............hayuuuuk log in rame-rame nyang lainnya boleh juga koq silahkan diambil yaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails